__________________________________________________________

poniedziałek, 23 maja 2016

DATA PREMIERY WILCZEGO GRYZU





           Emocje po Krakowie jeszcze nie opadły (więcej tutaj), ale mam dla Was wieści! Ci, którzy byli na spotkaniu już o tym wiedzą, ale pora przedstawić Wam oficjalną datę premiery "Wilczy Gryz - Fałszywy Wilkołak".

           Wilczy Gryz był dostępny na blogach w 2013 i 2014 roku, ale usunąłem go, aby móc poprawić i dodać kilka elementów, które będą współgrać z innymi powieściami (Szepty i Wnuk Welesa).

           Opowiadanie powróci po blisko dwóch latach! Idealna pora, aby to ogłosić, prawda? Za oknem pełnia księżyca, niedawno byłem w Krakowie - wszystko się zgadza.

           Data premiery: 16 września 2016 roku w formie ebooka.

           Pora, aby Krystian Folkner powrócił i spróbował przechytrzyć Fałszywego Wilkołaka.

           Więcej o fabule tomu pierwszego tutaj: WILCZY GRYZ

           Mam nadzieję, że Wilczy Gryz wgryzie się Wam w pamięć.

           HAUUUUUU!

           Do poczytania!

4 komentarze:

  1. Super. Będę czekać. Tym bardziej, że Wilczego Gryzu nie czytałam.
    Powodzenia w pisaniu/poprawianiu/tworzeniu. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Och, nie mam pojęcia, jak wytrzymam do września. Po przeczytaniu Szeptów jeszcze bardziej zaczęłam się niecierpliwić. Ale, jakoś przeżyję, a radość z czytania będzie przeogromna. Już nie mogę się doczekać kolejnego spotkania z Krystianem i Tomkiem :)

    Życzę powodzenia,
    NINJA

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy będzie mozna przeczytać PUNKT WIDZENIA RAIMUNDA i czy będzie ciąg dalszy?

    OdpowiedzUsuń
  4. A będzie możliwość zakupienia w formie papierowej w przyszłości?

    OdpowiedzUsuń